Nejinovativnějším světovým poskytovatelem řešení kybernetického zabezpečení v roce 2020 je podle časopisu Global Brands Magazine společnost Kaspersky. Porota letošního ročníku Global Brand Awards ji vybrala ve velmi konkurenčním prostředí z mnoha dalších adeptů díky jejímu výjimečnému přístupu k inovacím, informacím o pokročilých hrozbách, kvalitě služeb, brandovým aktivitám, zákaznickému servisu a globálním výkonům.

 

Společnost, jež se zabývá kybernetickou bezpečností, byla oceněna v kategorii Technology Awards po důkladném zhodnocení široké škály ukazatelů a zásadních úspěchů, mezi něž patřil celkový výkon firmy, přítomnost na globálním trhu, poskytování původního zpravodajství o hrozbách, školení v oblasti kybernetické bezpečnosti, reakce na incidenty, hodnocení bezpečnosti a mnoho dalších indikátorů.

 

„Uznání od Global Brand Awards dokazuje, že značka Kaspersky a její služby patří k tomu nejlepšímu na světovém trhu. Neustále vynakládáme obrovské úsilí na rozvoj své globální značky, produktů a řešení, abychom si tím zajistili důvěru všech zákazníků a ti poté mohli maximalizovat potenciál svých digitálních technologií. Velmi nás těší a jsme na to hrdí,“ říká Andrew Winton, viceprezident globálního marketingu ve společnosti Kaspersky.

 

Ocenění Global Brand Awards každoročně uděluje britský časopis Global Brands Magazine (GBM). Hodnotí jimi společnosti, které se prosadily mezi lídry ve svém oboru, prokázaly, že mají výjimečné služby a jedinečnou vizi. Letos jde už o osmý ročník těchto ocenění.

 

„Jsme rádi, že jsme mohli společnost Kaspersky označit za nejinovativnějšího poskytovatele kybernetického zabezpečení v roce 2020. Toto ocenění odráží úsilí společnosti o dosažení dokonalosti v oblasti inovací a snahu o to předběhnout nabízenými produkty svoji dobu. Rozhodnutí GBM přidělit cenu právě společnosti Kaspersky vychází z její vize poskytovat zákazníkům efektivní řešení v oblasti kybernetické bezpečnosti,“ říká Jay Reddy, vedoucí brandingu v redakci GBM.

 

Kaspersky jako společnost založená na technologiích neustále inovuje a poskytuje ochranu, která je efektivní, uživatelsky přívětivá a široce dostupná. Společnost významně investuje do výzkumu a vývoje – více než třetinu zaměstnanců společnosti Kaspersky tvoří specialisté na výzkum a vývoj – a neustále hledá nové formy inovace. Podporuje spolupráci se startupy a partnery v rámci svého programu Open Innovation, za nímž stojí iniciativa Kaspersky Innovation Hub. Společnost Kaspersky vyvíjí přední světové produkty a řešení, díky nímž je každý z jejich 400 milionů uživatelů a 250 tisíc firemních klientů neustále chráněn přes kybernetickými hrozbami.

 

O společnosti Kaspersky

Kaspersky je globální společnost zaměřená na kybernetickou bezpečnost, která byla založena v roce 1997. Odborné znalosti společnosti Kaspersky v oblasti bezpečnostních hrozeb a zabezpečení se neustále transformují do inovativních bezpečnostních řešení a služeb na ochranu firem, kritické infrastruktury, vlád a uživatelů po celém světě. Komplexní portfolio zabezpečení, jež tato společnost nabízí, zahrnuje špičkovou ochranu koncových bodů a řadu specializovaných bezpečnostních řešení a služeb, jež pomáhají čelit sofistikovaným digitálním hrozbám, jakkoli se neustále proměňují. Technologie společnosti Kaspersky chrání více než 400 milionů uživatelů a pro 250 000 firemních klientů přinášíme ochranu všeho, co je pro ně v digitální oblasti nejcennější. Další informace jsou k dispozici na adrese http://www.kaspersky.com/.

 

O časopisu Global Brands Magazine (UK)

Global Brands Magazine (GBM) je předním časopisem, který přináší zpravodajství a komentáře o značkách, jež se podílí na utváření budoucnosti svého oboru. Titul, který sídlí ve Velké Británii, poskytuje čtenářům nejnovější zprávy a informace o těch „nejlepších ve své kategorii“ na celém světě. GBM každoročně uděluje řadu ocenění společnostem, jež patří mezi technologické a průmyslové lídry, vynikají jedinečnou vizí, výjimečnými službami, inovativními řešeními a produkty zaměřenými na spotřebitele.

 

O ocenění Global Brand Awards

Ceny Global Brand Awards byly založeny se záměrem ocenit vynikající výkon společností napříč různými odvětvími. Věnují pozornost organizacím, kterým se překvapivě dobře vedlo v oblasti financí, vzdělávání, pohostinství, vývoje automobilů, životním stylu, vzdělávání, nemovitostí a technologií. Zaměřuje se také oceňování oblíbených značek obuvi, oděvů a módních značek. Cílem GBM Brand Awards je ohodnotit klíčové hráče, kteří dosahují výrazných pokroků až téměř k dokonalosti, a je tudíž záhodno ocenit jejich úsilí. GBM se navíc snaží vytvářet povědomí o významu těchto společností a odměnit je za jejich důslednou snahu světovým uznáním.